Tema: Re: Ir kaip jum Bites LTE?
Autorius: Bronco
Data: 2015-05-06 16:33:46
On 2015-05-06 11:35, karolis wrote:
> laukiu nesulaukiu Bronco komentaro kad viskas cia gerai, nes Bite
> atsizvelgia i savo klientus

Negaliu leist, jog ilgai lauktum :] Tik, nelabai žinau ką čia
pakomentuot ir kodėl būtent aš? Jei kažkuriame grupse kažkada kažką apie
kažkokią Bitės paslaugą rašiau teigiamai, tai nereiškia, jog aš
padefaultu visada už jų rinkodaros sprendimus :)

Negerai, jog ryšio greitį riboja "seniems" planams. Manau, tai kvailas
sprendimas marketingo požiūriu ir tai gali jiems atsirūgti netikėtu
būdu. Aišku, Bitės logika gana suprantama, nes "senas" planas tiesiog
neturės didelio duomenų limito, tai jam kaip ir be tikslo tie
"kosTminiai" 4G++++++ greičiai, bet iš vartotojo pusės vis tiek atrodys,
lyg tai būtų diskriminacija ar koks dirbtinis stūmimas pasikeisti planą.

Bet galima būtų įsivaizduoti ir variantą, kai šitas dalykas staiga iš
neigiamo pavirstų į teigiamą, pvz. Bitė panaikintų daugumai vidutinių ir
brangesnių planų duomenų limitus, tada toks skirstymas į 3G ir 4G++
planus prilygtų įprastai interneto provaiderių praktikai, kai už
didesnius pinigus gauni didesnį interneto greitį ir visiems viskas būtų
suprantama ir aišku. Gal jie tiesiog ruošiasi palaipsniui naikint
duomenų limitus? Kas te žino...