Tema: Re: XT910 vs One X
Autorius: padugne
Data: 2012-04-02 11:22:02
On Mon, 02 Apr 2012 02:01:20 +0300, RolF2 wrote:

> Cia kad tu nusiperki SD korta gamykliskai suformatuota FAT32 windowso
> vartotojam, tai dar nieko nereiskia....Puikiai tu ja gali suformatuot ir
> NTFS ir ka man daryt jei pas mane androide ikista SD korta su EXT4
> papildoma particija softo instaliavimui ? Kodel mano routeris linuxinis

Issijunk geeko rubilnika ir pakalbekim kaip normalus zmones bo geekam
niekas nei telefonu nei ju OS negamina. T.y. vieni tokie Openmoko bande,
bet bandymu ir pasibaige.

O jei gryzt prie normaliu zmoniu, tai jiem visi tie formatai yra tuscias
garsas.
Jie tikisi, kad ideje savo SD kortele i telefona ten "pamatys" jos
turini. Taip pat tikisi, kad perdeje i kita telefona taip pat "pamatys"
jos turini.
Taip pat tikisi, kad ismeiges i televizoriaus SD slota jis gales parodyt
savo nuotraukas ir filmukus. Arba ikist ta pacia kortele i fotoaparata
kai vaziuoja i atostogas.
Arba ismeigt telefona i kompa per USB.

Performatavus i ka nors kitka nei FAT32 arba sukrovus i koki uzsifruota
secure konteineri dauguma situ dalyku laukia ablomas.

Ka cia normalus zmones, net dauguma geeku neikerta kame kampas ir kam to
reikia. Va Guglius irgi jau matomai visiskai uzpyptas tu FAT32 particiju
problemu savo Galaxy Nexus nusprende mest tas nesamones ir padaryt "kaip
pas zhmones". Integruotam fleshe ismete nx atskira FAT32 particija,
padare viena dideli draiva. Pasekme - nebeveikia "external USB storage"
fycia. Vietoj jos pasiule visiskai standartini MTP kuris seip jau
techniskai dar geriau uz ta kvailiems stickams numatyta "USB storage".
Paskaityk forumuose kokia ten pratruko smarve, peticijos ir raginimai
degint ant lauzho. Is serijos "geeeda gugliui, nes negali pasiulyti
tokios PAPRASTOS fycios". Taip ir norisi pridet "jei jus lameriukai
zinotumet kas tai per hemarojus ta jusu fycia kaip jai jau senai laikas
istorijos siukslyne...".

> bootinasi is SD kortos suformatuotos EXT2 formatu ? Pasikurk linuxa
> kompe ir ikisk nesuformatuota SD korta - spek kokia failu sistema
> pasiulys suformatuot linuxai ? :)))

Nezinau, ant mano kompo linuxas neina, buvau idejes CD tai nieko nesidaro
tik kazkokios lenteles sokineja.

> Antras dalykas kuri turetum zinoti - tai visi tie nauji androidai su
> vidine 8 , 16 ar 32 GB atmintim - naudoja ta pati SD korteles analoga
> (eMMC) tik ilituojamos mikroschemos pavidalu ir patikek androidas su
> visasi savo pemisionais sukasi ne fat32 particijose ten ...

O cia jau totaliai px, juzeriui nekyla noras tu eMMC perdedinet. Jis net
nezino kas jos tokios egzistuoja.

--
kthxbai.