Tema: Re: XT910 vs One X
Autorius: padugne
Data: 2012-04-01 02:29:42
On Sun, 01 Apr 2012 00:24:32 +0300, sansas | pix.lt wrote:

> Tai jei HTC One X ekranas bus-yra, kaip pas Motorolos RAZR (su pentile),
> tai tikrai lieka vienintelis realus dabartinis kandidatas - HTC
> Sensation XE.

One S pentilinis kaip pas razra. O pas OneX normalus LCD su zjbs
skiriamaja geba, sensation xe belieka sleptis.

> Dar gausiai nepatinka, One X kad nepalaiko mSD. Gal aš senamadiškas, bet
> kai 'gyvenimo tankas pervažiuoja', norisi bent iš griaučių išsiimti
> aktualias fotkes ir kt. dalykus mSD kortoje...

Na, tam buna backupai ir debesiai. O SD man rodos greit numarins del
dabartines isterijos del "saugumo". SD gi FAT32 kuriam jokiu permishinu,
ownershipu ir pan fignios nera by design.

--
kthxbai.