Tema: Re: XT910 vs One X
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2012-04-01 00:24:56
On 2012.03.31 16:42, padugne wrote:

> Siandien prie progos buvau paciupinti visus 4.
>
> XT910 specialiai dar karta paemiau paieskot trukciojimu ir liniju ekrane.
> Nieko tokio nepavyko rast, nei trukcioja nei ekranas linijuotas isskyrus
> jau ir taip 100-aji karta apziaumotus pentile artefaktus. Bet su 3D
> efektais tai persistengta taip pat kaip ir pas HTC. Nezinau, gal ten
> reikia ko nors pikto prikonfiginti. Kad samsungo ekranu kokybe svyruoja
> priklausomai nuo egzemplioriaus tai irgi ne naujiena.
>
> Dar paemiau paziuret HTC One V, S ir X.
>
> X'o hardwara definitiv laikinu, nors ir lopeta neblogesne uz galaxy
> [...]

Tai jei HTC One X ekranas bus-yra, kaip pas Motorolos RAZR (su pentile),
tai tikrai lieka vienintelis realus dabartinis kandidatas - HTC
Sensation XE.
Dar gausiai nepatinka, One X kad nepalaiko mSD. Gal aš senamadiškas, bet
kai 'gyvenimo tankas pervažiuoja', norisi bent iš griaučių išsiimti
aktualias fotkes ir kt. dalykus mSD kortoje...