Tema: Re: 1-1=0?
Autorius: md
Data: 2014-12-01 11:48:17
On 01/12/14 10:43, Invertuota panda wrote:

> Kaip pvz ir man perkant telefona yra didelis skirtumas ar jis jau is
> fabriko ateina su padoriu ROM'u ar su kokia nors nesamone tipo ColorOS/
> FlyMe/TouchWiz kur esi priklausomas nuo "entuziastu" kurie nieko
> neprivalo.

Tie visi TouchWiz yra grynai politinio pobudzio. Samsungas rodo Googlui,
kad jie sugeba issiversti tik su opensourcine android dalimi. Is to
galima daryti isvada, kad tarp G ir S yra didelis nepasitikejimas. Kaip
gali gautis geras produktas jeigu tarp jo atskiru daliu gamintoju yra
nepasitikejimas? Is viso nesuprantu kam tau tas reklamsciku zooparkas
vardu android? :) Suprasciau jeigu nebutu alternatyvos.