Tema: Re: 1-1=0?
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-30 22:58:12
On 2014-11-30 11:15, Invertuota panda wrote:
> Tai ką, cyanogenas parodė ištiestą vidurinį pirštą ir nuo šiol teks
> džiaugtis kinams optimizuotu ColorOS?
> Nežinia kas ten tarp jų nutiko, bet panašu kad markė patapo tokia pat
> nepritaikyta "ne kinų" skoniui kaip ir likę meizu beigi xiaomi.

Apie ką tu čia? Ar čia visi privalėjom būti kurse? :) Nes jei kalba eina
tik apie tai:

http://www.xda-developers.com/android/oneplus-without-cyanogenmod-india/

Tai čia labiau panašu į gandus, nei į kažką rimtesnio. Kita vertus, į
šitą reikalą galima pažiūrėti ir kitu kampu: jei tarp One+ ir CM prabėgo
juoda katė, tai finale mes turėsim tik papildomą ROM alternatyvą, kurią
iškeps pats One+, o CM toliau palaikys entuziastai. T.y. One+
naudotojams tai bus veikiau dar +1, nei -1.

Aš iki šiol neturėjau ne vieno įrenginio, kuriam CM kepė pats įrenginio
gamintojas ir nieko baisaus nenutiko. Visur ir visada CM puikiai dirbo
ir dirba. IMHO, bet nematau jokios problemos.