Tema: Re: 1-1=0?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-12-01 10:43:17
On Sun, 30 Nov 2014 21:58:13 +0100, Bronco wrote:

> Apie ką tu čia? Ar čia visi privalėjom būti kurse? :) Nes jei kalba eina
> tik apie tai:

Niekas nieko neprivalo. Nei tu nei as :)

> http://www.xda-developers.com/android/oneplus-without-cyanogenmod-india/
>
> Tai čia labiau panašu į gandus, nei į kažką rimtesnio. Kita vertus, į

Firmu CEO gandu arba nekomentuoja arba juos paneigia.

> šitą reikalą galima pažiūrėti ir kitu kampu: jei tarp One+ ir CM prabėgo
> juoda katė, tai finale mes turėsim tik papildomą ROM alternatyvą, kurią
> iškeps pats One+, o CM toliau palaikys entuziastai. T.y. One+
> naudotojams tai bus veikiau dar +1, nei -1.

CM jei ka is entuziastu kruvos pavirto i normalia firma kuriai reikia
uzdirbt babkes. Todel jos prioritetai ir santykiai su "entuziastais"
stipriai keiciasi.

> Aš iki šiol neturėjau ne vieno įrenginio, kuriam CM kepė pats įrenginio
> gamintojas ir nieko baisaus nenutiko. Visur ir visada CM puikiai dirbo
> ir dirba. IMHO, bet nematau jokios problemos.

Tikrai nebuvo nei vieno "nepavykusio" CM? Yra didziulis skirtumas tarp
galimybiu turint priejima prie hardwaro ir jo neturint.

Kaip pvz ir man perkant telefona yra didelis skirtumas ar jis jau is
fabriko ateina su padoriu ROM'u ar su kokia nors nesamone tipo ColorOS/
FlyMe/TouchWiz kur esi priklausomas nuo "entuziastu" kurie nieko
neprivalo.

--
kthxbai.