Tema: Re: Kada naujas aparatas keičiamas, o kada remonetuojamas?
Autorius: vrm
Data: 2014-11-30 19:25:42
Mano klausimas būtų irgi susijęs su šia tema:
turiu N4, prieš mėnesį mttc keitė on/off mygelį, sutvarkė gerai, nors dvi
savaites laukt prailgo.
Dabar nustojo veikt volume up/down mygeliai. Žinoma jie sutvarlys, bet tai
vėl dvi savaites truks, ir taip mėnesio bėgyje vis.
Tad klausimas: ar galima pasiimti pinigus, akcentuojant jog daiktas vis
genda, ir jei taip, kokia to tvarka.
Tačiau yra niuansas kuris gal komplikuos visa tai: telefoną pirkau ne aš,
pirko pažįstamas, pirko iš tele2, ant įmonės, o aš pirkau iš jo, nors turiu
visus garantinio popierius, pirkimo čekį, dėžutę ir t.t., tiek kad ant
garantinio ne mano vardas.