Tema: Re: Kada naujas aparatas keičiamas, o kada remonetuojamas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2014-11-17 13:58:22
Sugedus karucio prikurkei, aisku masinos keisti neprivales, nes tai bus
saliu piktnaudziaviams savo teisemis. Taciau telefono gedimo atveju, kai jis
turi buti atiduodams remontui ir juo naudotis tuo metu negalima, tokios
salygos visiskai galios.

Bendru atveju, istatymas CK 6.363.7 ir CK 6.363.8

"Exo"  wrote in message news:m4cnch$ite$1@trimpas.omnitel.net...

Pala, tu čia rimtai? Bile kokio garantinio gedimo atvėju aš turiu teisę
pasirinkti remontas/keitimas/bapkės? Gali mestelt nuorodą į straipsnį, nes
jei taip iš tikrųjų tai čia pizdec atsiprašant....

Exo

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ta turi padaryti priduodams irengini. Bent jau as betkokios elektronikos
gedmo atveju ja priduodamas parasau, kad  nustacius ar gedimas garantinis,
informuotu mane ir priimciau sprendima - remontas, keitimas,babkes.