Tema: Re: Kada naujas aparatas keičiamas, o kada remonetuojamas?
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-17 13:41:38
Ačiū.
Bus pamoka ateičiai.

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:m4cmqi$i82$1@trimpas.omnitel.net...

Ta turi padaryti priduodams irengini. Bent jau as betkokios elektronikos
gedmo atveju ja priduodamas parasau, kad  nustacius ar gedimas garantinis,
informuotu mane ir priimciau sprendima - remontas, keitimas,babkes.

"bat0nas"  wrote in message news:m4cmc8$hm1$1@trimpas.omnitel.net...

Nieko neprašiau. Savo teisių nežinojau. Tiesiog pridaviau įrenginį (lygiai
taip pat, kaip esu N kartų pridavinėjęs tel.).

To paties manęs klausė ir konsultantė telefonu "ar prašiau broko akto".
Sakiau, ko manęs klausė, tą ir atsakiau bei paminėjau, kad tikėtina jog
brokas.

Aš neatlikau visko teisingai, kad būtų aparatas pakeistas.
Nedarau iš to kriminalo.. palauksiu tas dvi savaites (nenumirsiu).
Tiesiog domiuosi tvarka ir savo šansais.

Tai kokie mano šansai?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ko prasei priduodamas irengini? Kas parasyta ant kvito?

"bat0nas"  wrote in message news:m4cli4$gjp$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Praėjus savaitei "sugedo" mano savaitės senumo Note 4 ekrano stiklas
(atsiklijavo ar tai dėl kažko oro burbuliukai atsirado). MTTC taisymo būklė:
"2014.11.17 11:18 Laukiama užsakytų detalių. Nuo 1d.iki 2 sav."

Paklausus MTTC konsultantės: jei pataisomas gamyklinis brokas - taisoma.
Jeigu nepataisomas - surašomas aktas keitimui.

Kažkaip galvojau, kad jei sugenda naujas - keičiama iš karto.

Galite priminti, kaip yra telefonų atveju?