Tema: Re: Omnitel saskaitu niuansai
Autorius: Exo
Data: 2014-11-04 10:56:09
Nu cirkas be pinigų, kuo toliau tuo pasisakymai įdomesni - prie tavęs kas nors su šautuvu stovėjo ir vertė tą feną pirkti... ne nu pipec chebra žavingi estat :D

Exo

"Nevkurse"  wrote in message news:m38la7$t3r$1@trimpas.omnitel.net...

Keisk mastyma kai apie pajamas kalba pasisuka, o ne apie kliento
apipsinejima. Tokiu 'vidiniu tvarku', kurios kartais ir su istatymais
prasilenkia turi ne viena imone, bet tai nereiskia, kad reikia galva
nulenkus su jom visom taikytis. Pirkau pries menesi statybini fena,
uzklausiau apie garantija - sako 2 menesiai. Ir px, ka apie tai sako
istatymai, ane? Jei jis man dar po keliu menesiu pareis - sukisiu ta fena i
gerkle kartu su ju '2 menesiai garantijos'. Turbut bus irgi labai
lietuviska, paprasciau butu nauja nusipirkt ir nesijaust nuskriaustam?