Tema: Re: Omnitel saskaitu niuansai
Autorius: Korke
Data: 2014-11-03 12:01:53
ble, exo, jei nusalai maumoneli lauke su kuprine bevaiksciodamas, tai
nebutina to pasekmes cia demonstruoti.
jei sutartyje neivardintas toks bilinginis "fycersas" po parasu, o tik
"ataskaitinis laikotarpis 01-30(31) dienos - tai kokio bb cia nepareikalauti
skaiciuoti taip, kaip sutarta taip teikejo ir gavejo paslaugos ? Visur
"sena" diena trunka iki 23:59:59, "nauja" prasideda 0:00:00.
Nes jei pati mentas papistu 19:00val , uz draudziamo zenklo su papildoma
lentele apie galiojima draudimo nuo tik 22:00 nemanau, kad sakytum, "ot ne
px, as gi ne lietuvis, kad cia issipisineciau" ir susimoketum ?