Tema: Re: Omnitel saskaitu niuansai
Autorius: Kurmis
Data: 2014-11-04 10:48:18
cia taip isreiksta poziuris i klientus. todel omnis ju dauguma ir 
prasivaike. o va isejes pro duris dar karta ateisi, busi kaip naujas ir 
super laukiamas vartotojas su specialiais pasiulymais.
.... kol vel kurioj vietoj prigaus tarp eiluciu.
Kurmis

"monaxas" <monaxas@delfi.lt> wrote in message 
news:m38ehm$q2e$1@trimpas.omnitel.net...
> JABAT6
>
> Omnis ramia sąžine verslo klientui patekia sąskaitą pilnai sumai.
>>1500Lt.
>
> "Terpentinas" <nerapasto@takas.lt> wrote in message 
> news:m37k09$7qn$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai mano sūnui buvo panašus atvejis. Gavo dovanų jis išmanų telefoną ir
>> per kelias dienas išnaudojo visą duomenų limitą, po kurio operatorius
>> pradėjo skaičiuoti duomenis padidintu tarifu, ko pasekoje jo sąskaita
>> užsiblokavo. Ten internetui sūnus sunaudojo apie šimtą litų. Paskambinus
>> operatoriui jis paaiškino situaciją ir pasiūlė pasikeisti kitą planą kur
>> 3 gigai už 5 litus. Dabar dėmesio kaip operatorius išsprendė problemą -
>> jis tą mėnęsį kur buvo priskaičiuoti papildomi 100lt atbuline data
>> pritaikė naują planą ir nuskaičiavo tik 5lt. Operatorius T2.