Tema: Re: Planai privatiems / eiliniams mirtingiems
Autorius: bat0nas
Data: 2014-10-27 09:39:31
Išbandžiau.
Paskambino ir tokio plano nedavė (neturi, neduos, neįdomu ir pan.).

Skambino vėl prieš kelias minutes, bet nespėjau atsiliepti. Gal persigalvos
:D

Kol kas - no luck. Nenori jie manęs Omnitel tinkle ;)

"ManXP"  wrote in message news:m2ajvb$ktj$1@trimpas.omnitel.net...

Ivedziau savo numeri Omnitel puslapy, kad domina info apie ju planus.
Paskambino, pradejo siulyt visokius nesamoningus planus. Tada pasakiau, kad
draugas is ju pavasari gavo 500 min/1GB/10000SMS uz 15 LT, ir as noriu to
paties. Nelabai zinojo apie toki, tai paskambino kita diena ir pasake, kad
toki plana vis dar siulo.

Siandien atveze sutarti, tai realiai planas vadinasi Mano19, tik vietoj
standartiniu 400 min ir 10 MB uz 19 LT pridetas papildomas paketas, kad butu
500 min ir 1 GB, ir po visokiu nuolaidu gaunasi 15 LT.

"bat0nas"  wrote in message news:m2a3sp$8mf$1@trimpas.omnitel.net...

Opa!
Kaip tik domina šitas planas.

Duok kokį kontaktą su kuo kalbėjai.

"ManXP"  wrote in message news:m264jh$lb5$1@trimpas.omnitel.net...

Ka pasiemei? Po T2 atsisakymo toliau teikt ta pati plana kur turejau,
siandien is Omnitel gavau 500 min, 1 GB, 10000 SMS uz 15 pinigu
(neterminuota sutartis)

"Styra"  wrote in message news:m0j1rb$s95$1@trimpas.omnitel.net...

Dekui visiems uz info!
Po NN metu sugrizom i Omnitel, su viltim kad nebus taip kaip buvo pries NN
metu!

Styra