Tema: Re: Planai privatiems / eiliniams mirtingiems
Autorius: Nevkurse
Data: 2014-10-08 13:30:37
Randi skambuciu i Afganistana, pvz. :) Sitas bajeris realus, teko koliotis
su Omniu del to - jie isikanda 'musu sistemos rodo, kad skambinta' ir px,
kad tuo telefonu naudojasi ne idiotas ir zino kur skambina, kad telefo loge
to skambucio nera ir t.t. Nepamenu, ar buvo kokia nors kompensacija
issteneta, ar ne, bet rezultate operatorius pakeistas ir i Omni gryzt nera
jokiu minciu, px ka jis ten siulo.