Tema: Re: Planai privatiems / eiliniams mirtingiems
Autorius: bat0nas
Data: 2014-10-08 13:13:15
Mes ne apie sąskaitos dydį kalbame (juk ir taip akivaizdu, kuris operatorius
brangesnis, o kuris pigesnis).
Kalba eina apie tai, ar žmonės suvokia, kas parašyta tose sąskaitose,
kokiomis paslaugomis jie naudojasi, ar "apgaudinėja" operatorius, ar patys
nesusigaudo už ką moka ir t.t.

Man sunkiai suvokiama, kaip 11Lt/mėn. su PVM planas sąskaitoje gali virsti
33Lt naudojantis tik tuo planu, neviršijant jo ir neužsisakant papildomų
paslaugų :D

"Styra"  wrote in message news:m12pd5$plh$1@trimpas.omnitel.net...

Jajaaa - kaip tik del to (isaugusio Omnitel saskaitu) kazkada ir buvo
pereita i Tele2 (saskaitos sumazejo N kartu), ir kaip tik del i gerus
Omnitel pasiulymus paskutiniu metu nebuvo kreipiama demesio - ziuresim kaip
dabar bus.

Styra