Tema: Re: Telecentras (aka Mezon) axujeli
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-10-13 22:38:32
Suds. Perskambino, sake meistrai net nevaziavo, nes ir taip aisku, kad reik geneti kazkieno medi kad matomumas butu. Paklausiau ar imanoma daryti lanka su kokiu namu ir det retransliatoriu, tai sake ok, tik susitarkit su kuriuo nors namu ir praneskit mums - paskaiciuosims kaina darbu. Siaip pyzdukai galetu parekomenduot kazka, o ne tik "pasiulykit - pagalvosim".

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96