Tema: Re: Telecentras (aka Mezon) axujeli
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-10-09 00:29:07
Na kad ivestu ineta, as irgi ilgai kovojau. Paprasiau kad jie man realiai parodytu/pagristu fraze "nera galimybes teikti paslaugos". Bet visgi pakure paslauga. Kad ir leta, bet pakure.
Siandien daviau uzklausima del rysio kokybes pagerinimos galimybes. Zadejo sia savaite paskambinti. Lauksim :)

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96

---