Tema: Re: Telecentras (aka Mezon) axujeli
Autorius: monaxas
Data: 2014-10-03 19:08:23
Pasisekė tau.
Mano patirtis su jais kaip ir anksčiau pasisakiusių prelegentų:
visiškas bb dėjimas. Pvz, jau antri metai nesugeba savo įrangos nusirinkt nutraukus sutartį. Aš suprantu, kad ji jiems nachuj nereikalinga, tai imtų ir nutrauktų panaudos sutartį.
Kai paskambinu, mergina labai meiliai pažada perduoti "technikams" ir fsio.

Nešnekant apie tai dėl ko atsisakiau paslaugų.
Labiausiai pramušė jų požiūris: jei nori kokybiškų paslaugų, perki iš jų naują (JŲ PAČIŲ) įrangą ir tada jie teiks kokybišką paslaugą.
Pzdc.