Tema: Re: Ne visos SMS žinutės ateina iš Tele2 į Omnitel
Autorius: monaxas
Data: 2014-06-30 18:30:15
Tu gal pasidomėk kaip SMS atsirado tada gal suprasi, kad tai nėra į 100proc. pateikiamumą orientuota paslauga.
Čia kaip TCP ir UDP. Vienas garantuoja atsakymą, kad paktas gautas, kitas pabezda paketą įgryną orą ir tiek žinių.

Jei svarbu visos žinutės - naudokite el.paštą. O tai užpisa varguoliai verslinykai. Nemokamus SMS naudoja varkėms sukti.