Tema: Re: Ne visos SMS žinutės ateina iš Tele2 į Omnitel
Autorius: locked
Data: 2014-06-27 01:57:01
uz tai del visa ko ir parasiau, kad tokie bajeriai dar ne irodymas. tik
tiek, kad beda kazkur tikrai yra. kas del android, tai kaip minimum pusej tu
atveju android nefiguruodavo. apie tarp_operatorine nauda is kito tinklo
ateinanciu skambuciu zinau.

buvo tyrinejimai, tikrintas atejusios zinutes time stamp (tai ne tas pats
kas zinutes gavimo laikas telefone), isklotines, naudotos priemones
leidziancios apeiti gandroido sms maigymo posisteme android atveju, ne esme,
nes greitai paaiskejo (tiksliau ir iki android buvo aisku), kad tokie patys
dalykai pasitaiko ir su pc usb modemais, ir su kitais ne android
irenginiais. taip pat ir elementariai matuojant el. magn. lauka, aparata
perjungus i 900MHz, kad butu lengviau fiksuoti, sms neatejimo atveju jokie
impulsai net nebuvo fiksuojami, telefonas su stotim net nepradedavo sneketis
apie kazkoki ateinanti sms, tad iki gandroido dar kaip ir toli. buvo
pasitelkta ir delivery report, tiek kaip optionas sms settinguose, tiek ir
"." pridejimas sms pradzioje (omnitel atveju)

sutrikimu pasitaiko keliu tipu.
sms atveju - arba ateina paveluotai (pvz kita diena), arba visai neateina.
tiesa, dazniau pasitaikantis yra velavimas.

pats linkstu prie varianto, kad tai nesuderinamumai tarp operatoriu sistemu,
kurios beje, visai tiketina, kad abi veikia gerai, tiesiog tas faktas
nebutinai reiskia suderinamuma visais atvejais. arba tai grynai tele2
vidines bedos. grynai kaip pvz is kitos temos, kaip dvi teisingai
veikiancios sistemos gali buti tarpusavyje prastai suderinamos - "fast
dormancy" palaikantis operatorius, ir to nepalaikantis telefonas, arba
atvirksciai - issivercia i trumpai laikanti akuma.

dar karta, android atkrenta, nes paveluotai gauto sms timestamp buna
teisingas, reiskia issiusti pavyko tvarkingai, tik uzstrigo arba pas
operatoriu, arba kazkuriam etape tarp ju.

keisciausiai atrodydavo sms kurie issisiusdavo ir matydavos isklotinej, bet
neateidavo. ir delivery report neateidavo, kuriam joks gandroidas itakos
negali padaryt, tad abieju pusiu telefonu bedas galima atmest