Tema: Re: Ne visos SMS žinutės ateina iš Tele2 į Omnitel
Autorius: bat0nas
Data: 2014-06-27 08:48:49
Aš rimtai rimtai tingiu tuom užsiimti.

Atsakymą į savo klausimą gavau net keliose žinutėse:

"Įtariu, pasirinkus normalų operatorių - Omnitel, viskas išsispręstų. "

"ne pirmas ir ne paskutinis kartas :) ir visada tokiose situacijose kazkodel
figuruoja tele2"

"Man būna kad ateina kokia nors suparinta žinutė iš tele2 į omnitel"

Man paprasčiau bus pakeisti operatorių šioje situacijoje (nes yra ir kt.
priežasčių, kodėl konkrečiu atveju T2 nėra geriausias pasirinkimas), nei
aiškintis operatorių (ar savo telefonų) problemas.

"panda"  wrote in message news:loi203$ifa$1@trimpas.omnitel.net...

sunku paskambinti operatoriui su kokreciais faktais kaip antai tel numeris,
kada siusta zinute, kuriam numeriui siusta zinute, kuriuo metu ir ziureti,
ka atsakys?