Tema: Re: Q: HTC One 32GB Dual SIM
Autorius: Korke
Data: 2014-06-20 13:58:43
reik skirti du dalykus:
1. Dual stand-by sim
2. Dual active sim

Antrojo tipo aparatu mano kukliomis ziniomis jau negamina, buvo dar keli
meskafonai samsungo tik jo, kur su dviem moduliais. Visi dabartiniai lumios,
ashos dualines ir sitas matomai (na bb nukirst neduociau) yra dual stand-by.

mobili.lt aprasyme matyt praskipinta detale, kad abiejuose sim'uose yra
uzdetas peradresavimas esant "when busy" is vienos I kita. Tada taip -
kalbant viena ir gavus skambuti I antraja girdi pypsenima, kad "beldziasi"
kitas skambutis. Bet uz peradresavima (skambucio ikaini tarp sim2->sim1 ar
atvirksciai) tai mokesi jei atsiliepsi.