Tema: Re: Q: HTC One 32GB Dual SIM
Autorius: golfietis
Data: 2014-06-19 13:05:56
Turiu jau savaite. Naudoju abi sim: tele2 ir bite. Abi veikia, su rysiu
jokiu problemu.

Baterija laiko diena - viena sim su pajungtu internetu
sinchronizavimais, ir pan. Kazkiek skambuciu per diena, seip pamynkimai
visokie. Vakare buna like ~40% akumo.

Seip afigienas aparatas. Ekranas bent jau man super, net ryskioje
sauleje matosi pakankamai ryskiai.

Nusipirkes isidejau micro sd kortele is seno telefono (su visais
failais). Tai buvo pradejus durniuot - raso kad kortele netiketai
isimta, bla bla... Vakar pabandziau suformatuot - bedos dingo, tikekimes
visam laikui.

Na ir pats aparas toks slidokas, galinis aliuminis dangtelis toks
slidus, nesunku is ranku ismesti...