Tema: Re: Q: HTC One 32GB Dual SIM
Autorius: Vytooks
Data: 2014-06-19 16:01:57
Sako lyg ir buna mob su dviem radio modulias, bet tai sakyciau iskrypimas - vienas kitam trukdo, gauni 2x spinduliavima, batareika nusesta migom ir t.t.
Ir apskritai, su dabartiniais planas 2 sim korteles yra atgyvena, tik subalamutina skambinanciuosius.
P.S. pas mane asmeniskai 2 korteles tik tam, kad palaikyciau sena, visiems zinoma Pildyk numeri