Tema: Re: Gal kas jau HTC ONE M8 naudoja?
Autorius: Mudyla
Data: 2014-05-24 00:29:41
Va puse savaites pasinaudojau savo nauju HTC, tai galvoju reikia parasyti
savo pastebejimus...
Kadangi pries tai turejau RAZR XT910 naturaliai gavosi, kad HTC lyginau su
senu telefonu.

Taigi:
1) Blinkfeed - neradau kaip jo pritaikyti savo naudojimui, tai isjungiau.
Delfis i ji neisikrauna, bet lrytas ir vz galima isideti. Aisku matosi tada
tik antrastes todel nusprendziau, kad geriau tiesiai per ju puslapius
skaityti. Keltis visokius social network irgi nemaciau tikslo, o daugiau
nesugalvojau ka su juo veikti.
2) Ausiniu kistukas telefono apacioje kas man asmeniskai nepatogu
3) Power mygtukas virsuje, o ne sone kas velgi man nepatogu. Gerai, kad
galima prikelti telefona su double tap, kuri ir naudoju vietoje power
mygtuko.
4) LED - nepatinka, nes yra uz groteliu, tai ne taip gerai matosi kaip ant
RAZR
5) Kazkam gali nepatikti jog negalima isimti SIM ir SD korteliu be adatos
arba to dalykelio kuri prideda prie telefono, nes abu atsidaro tik ikisus
juos i maza skylute.
6) Baterija - vienas geriausiu sio telefono dalyku. Su mano naudojimu apie 6
val vakaro buna like 70% batarkes, kai RAZR panasiu metu geriausiu atveju
20%, o daznai ir maziau.
7) Telefonas super greitas palyginus su RAZR, visai nestabdo ir uzsikrauna
per keleta sekundziu.
8) Ekranas labai patinka, pats telefonas irgi neatrodo per didelis ko siek
tiek bijojau.
9) Surinkimo kokybe irgi labai gera
10) Kameros nedaug bandziau, nes nesu megejas fotkint. Man uztenka. Ai,
vienas dalykas, kuris tikiuosi nepasikartos daznai, tai karta fotikas
isijunge telefona dedant i kisene. Cia HTC feature - kamera isijungia
laikant telefona landscape ir paspaudus garso mygtukus.

Tai tiek.

"Korke"  wrote in message news:lkt4d8$8n5$1@trimpas.omnitel.net...

labas,

gal jau kas si zveri naudoja ir pirminius ispudzius pasakytu? Video
review'us ziurejau, bet gal is vietines faunos kazkas jau.
Planuoju sita kaip savo busima upgrade'a, nes metalas imponavo ir imponuoja
vis. Aisku "kastuvo" sindromas gasdina, bet, ar 4.7 ar 5.0.

Dekui