Tema: Re: Gal kas jau HTC ONE M8 naudoja?
Autorius: Korke
Data: 2014-05-19 16:19:37
kitavertus pasiziurejus platesnius pristatymus panasu, kad turiu atsiimti
dziaugsmingus zodzius, nes:
- f*** plastikinis remelis atsirado (gal jis super-puper neapsilupantis ir
t.t. bet..(man cia didziausia problema)
- double tap wakeup, left/right swap'ai dingo (gal pataisoma customaizinant)
- neisiklausiau, bet kazkas su garso atkurimo "technologijom" mini2 jau ne
tos, kaip didziojo brolio
- spalvu atkurimas, bet tame review'e buvo akcentuotas ir matesi mazymio
nenaudai - gal subjektyvu.

daugiau nepamenu. Na ten ijungimo mygtuko perkelimas, ar ausiniu lizdo
perkelimas man atrodytu kaip ir pan reikalas.
todel be betarpisko apgraibymo si karta manau nepavyks issisukt. :)