Tema: Re: Gal kas jau HTC ONE M8 naudoja?
Autorius: vedarinis
Data: 2014-05-14 09:49:22
Dama naudoja. Aš kadangi mažai gykas, tai palei gabaritus nebent prie
pjankės gerai dešrai pjaustyt, sunkiai įsivaizduoju, kur vyrui tokį šiūpelį
vasarą įsidėt. Šiaip iš po turėto HTC One tai džiaugiasi, fotkina gražiai,
surinktas solidžiai, labai krūtas originalus dėkliukas su skylutėm jam yra
(tiesa, pirkt atskirai reikia), Dot view berods vadinas, parkeliauja iš
užusienių kažkur jau. Tiek mano kolchoziškos patirties apie modernią
techniką.

"Korke"  parašė naujienų news:lkt4d8$8n5$1@trimpas.omnitel.net...

labas,

gal jau kas si zveri naudoja ir pirminius ispudzius pasakytu? Video
review'us ziurejau, bet gal is vietines faunos kazkas jau.
Planuoju sita kaip savo busima upgrade'a, nes metalas imponavo ir imponuoja
vis. Aisku "kastuvo" sindromas gasdina, bet, ar 4.7 ar 5.0.

Dekui