Tema: Re: Tabletas
Autorius: ARaven
Data: 2014-05-12 09:14:33
Nu ka as zinau kaip ir draudimas. Zinoma toj sutarty daug prirasyta
visokiu vingrybiu, bet "teisingai" registruojant draudimini iviki
teoriskai apdrausta nuo vagystes, duzimu, luzimu ir visu kitu isoriniu
veiksniu kurie sugadino irengini.
Draudimo kompanija "Lietuvos draudimas" neatrodo kad butu nerimta. Per
dvi dienas registruoji iviki ir pristatai "liekanas" arba policijos
pazyma apie iviki i prekes isigijimo vieta. Tau turi pakeisti nauja,
arba paimti remontuoti sugadinta.
Cia viskas teorija. Man idomi praktika. Ar kas yra girdeja ar patys
naudoje tokias paslaugas.