Tema: Re: Tabletas
Autorius: ARaven
Data: 2014-05-12 08:09:21
Paimiau ASUSA + draudima nuo nelaimingu atsitikimu keliems metams.
Pagrindinis seimos narys siuo metu yra 5m sunus tai kazkaip nesunkiai
ikalbino ta draudima pasimti.
Tik va del to draudimo iskilo man toks neetiskas klausimas. Teoriskai
gaunasi taip kad padevejes savo irengini kelis metus ir uzsimanes naujo,
tiesiog dedu as ji i siena ir forminu nelaiminga atsitikima. Man turi
duoti nauja analogiska arba geresni panasaus kainu lygio planseta (po
keliu metuku tikrai parametrai bus geresni uz panasia kaina).
Cia teorine dalis. O kaip viskas veikia praktikoj. Ikalbejo mane del to
draudimo rimciau nepasidomejus tai dabar bandau dometis.