Tema: Re: Tabletas
Autorius: ARaven
Data: 2014-05-06 15:48:39
Iskarto paminejau kad man galingo nereikia. O kaip suzinoti ka reiskia
normalus ekranas? Baterija biski aiskiau. Pamineta buna jos talpa ir
kiek turetu laikyti. Ekranas, šiek tiek sunkiau. Skiriamoji geba
suprantama savoka, bet skaicius koks turetu buti pakenciamam naudojimui
man nera aiskus, cia reikalinga patirtis kurios neturiu. Paskui ten
viskie  IPS ir bele kiek visokiu kitokiu nesamoniu isviso man tampsus
miskas. Kaip suprantu buna skirtingi ekranu tipai, bet kokie ju
privalumai, ir kokio man pakanka neturiu supratimo. Zinau tiek kad
turetu buti sioks toks apzvalgos kampas kad bent abi akys matytu ta pati.