Tema: Re: Wifi hot spot ir usb tether (Android)
Autorius: Rimas
Data: 2012-03-08 08:57:31
2012.03.08 00:11, locked rašė:
> tai tipo kaip suprantu tau svarbiausia bele kad "sviestu" kazkur 'lt'
> zenkliukas, o kad isverst kaip reikia nesugebeta/neimanoma tera antras (ar
> trecias)reikalas pagal svarbuma. idomiai.

Dar vienas iš medžio iškritęs.
Jei matau, kad išversta lietuviškai yra blogai, netiksliai, su klaidom,
(ar kaip tu sakai nėra tikslių atitikmenų) ir pan. tai naudoju
anglišką/originalų variantą. Iš kur pas jus toks suvokimo ribotumas?
Jei vertimas mane tenkina, tai aš VISADA pasirinksiu lt versiją. Iš
principo. Sunku tą suvokt, ar kas yra? Visų išsivysčiusių šalių
piliečiai gerbia tiek savo kalbą, tiek raštą. Tik lietuviai ne.
Bukagalviai kažkokie. Dar kartą aiškinu - neliečiam specifinių sričių,
tam tikros terminologijos ir pan.