Tema: Re: Wifi hot spot ir usb tether (Android)
Autorius: locked
Data: 2012-03-08 00:17:57
"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message
news:jj7mtr$4k7$1@trimpas.omnitel.net...
> Tik man įdomu, iš kur atsiranda IDIOTAI kurie mano, kad "Lietuviu kalba
> reik palikt musu literaturos klasikamas"?

tiesa akis drasko? kadangi lt kalboj nera pakankamai reikiamu terminu tai
taip ir yra. kaip kitaip pavadint situacija kai i ta pati lt zodi isverciama
100 skirtingu reiksmiu terminu. ir tai ne vienas argumentas parodantis lt
kalbos absurdiskuma IT srityje, ypac techniskai gilesneje IT puseje. nauju
zodziu niekas kurti net nesiruosia. ir tai tik viena is bedu. beprasmiska, o
kitaip irodineti gali tik rimtu reikalu su tuo neturejes zmogenas