Tema: Re: Wifi hot spot ir usb tether (Android)
Autorius: bat0nas
Data: 2012-03-06 11:08:27
Mano atveju įėjus į Wifi nustatymus iš karto matau matomus AP (zebra ir
pan.). O nuėjus į Advanced - nėra tokios funkcijos kaip Mobile AP.
Nuotraukas pridedu.
Vienu žodžiu - mano atveju matomai tik su papildomomis aplikacijomis tą
galima padaryti.

"Rimas"  wrote in message news:jj4jhh$tsj$1@trimpas.omnitel.net...

06.03.2012 10:46, bat0nas rašė:
> Na wifi hotspot funkcijos Android 4 nepavyko rasti.
> Forumai sako, kad ši funkcija yra tiesiog išjungta.

Na pas gingerbread'ą, eini belaidis ryšys, tada siejama ir yra
pasirinkimas Mobile AP. Šitą aktyvavus, aktyvuojasi papild nust. ir
kompas berods prisijungia prie telefo per wifi. Daugiau nieko ir
nebandžiau :)