Tema: Re: patarimo renkantis
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-09 15:04:29
Nu gal, as kadangi zmonai ieskojau aparato, tai vienas pirmuju kriteriju
buvo gabaritu ir svorio santykis su ekrano dydziu ir parametrais, tai cia
jokiu konkurentu S4 mini tiesiog neturi.
Tiesa sau asmeniskai as neisitikines, kad i ji ziureciau, man visai patinka
turimas Razr Maxx'as, daug negalvodamas tik i koki Droid Maxx keisciau
(turiu silpnybe padoriom baterijom :-)), ale tik kad Motorolos pydarai
eilini karta visa grietinele paliks ekskliuzyviskai jankiam...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/