Tema: Re: patarimo renkantis
Autorius: Caponi
Data: 2013-08-09 02:19:17
Uz tokia suma gali atkreipt demesi i S4 mini - kaip jau kazkurioj temoj
rasiau, isskirtinumas jo tame, kad prie santykinai nemazo ekrano ir visai
padoriu parametru (tame tarpe yra ir atminties korteliu palaikymas) jis
pasizymi palyginus mazais gabaritais ir svoriu. Nugara plastmasine, bet bent
man atstumimo reakcijos nuo jos nekilo (nezinau kaip ankstesniu Samsungu,
kazkaip i juos niekada nesigilinau, tai is asmenines patirties negaliu
pakomentuot ar pojuciuose yra didelis skirtumas nuo S/S2/S3), skirtingai nuo
dabartiniu LG su stiklinem nugarom :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/