Tema: Re: patarimo renkantis
Autorius: [mikro]
Data: 2013-08-09 11:00:49
vel tavo perlai liejasi laisvai, blet blet menininkas, nekitaip

o I tema, s4 mini, arba gal finansai iki htc one datemptu, jei nexus 4
netinka pvz?

"cooleris"  wrote in message news:ku0thm$l3q$1@trimpas.omnitel.net...

Paemiau sita
http://mob.tele2.lt/lt/telefonai_verslui/Samsung_I8750_Ativ_S
Permeciau is seno 16gb kortele
Visgi su windows
O ne su treciu saliu softu:)
Visgi microsoftas ne kinietis
Viskas vartosi labai maloniai
Gal siek tiek per didelis kaip telefonas
Dabar sakyciau 4.5 ekranas turbut idealiausias i ranka paimti
Bet man patinka pilnas microsofto suportas prisiloginai ir valdai telepona
Visi aple privalumai, tik aple debilizmu nera
Ir samsungo mobila ne tokia jau plasmasine sitas isvis metalini vaizduoja