Tema: Re: gandroido kronikos
Autorius: [mikro]
Data: 2013-06-20 18:11:28
nu sory, perskaityk postus, nu lievu smile'u neprideliojai aisku, tiesiogiai
atsiklaupes neverki gi, bet suprast tai tik taip eina.

o programos px, u daug ar mazai, realiai OS kardinaliai pasikeite, tai kas
ten zino, ka kas prisidirbo. siaip bratkai s2 po updaito I 4.12 irgi
persikrovinedavo, po reseto jokiu nusiskundimu ir greiciau suktis pradejo
anot jo.
prisisiukslina ta sistema po updaitu, cia tas pats, kas ant xp virsaus
septintus uzchujarintum, stabilaus darbo labai jau nelauk - visokie freezai,
pastabdymai garantuoti.

"Dainiushas"  wrote in message news:kpv0p4$h2d$1@trimpas.omnitel.net...

o tau panašu į verkšlenimą? Na sorry jei užgavau jautrią sielą.

Reset....bbž, kad nėra dėl ko jį resetint, kelios programos
instaliuotos. Nžn, gal kada nors. Kita vertus, įdomu ką turėtų ištvert
eilinis juzeris neraukiantis apie visokius resetus :)