Tema: Re: gandroido kronikos
Autorius: [mikro]
Data: 2013-06-19 11:59:55
su omniu taip elgesi mano n4, kaip aprasiai, su tele2 nera parkiu. bet as
net cia kazkada sakiau, kad bbd kaip jis traukia, ten kur visokios
nokiossamsungaisony isvis rysio nrodo, pas mane edge ir kalbu be zaparu.
o su bt nepastebejau, bet nlb as ana ir naudoju.

"padugne"  wrote in message news:kpreeh$5tq$1@trimpas.omnitel.net...

On Wed, 19 Jun 2013 07:29:19 +0300, Jonas Kalvis wrote:

> O kas negerai su ta radija ir BT? Planuoju isigyt ta daigta, tai sakau,
> gal rimta ten beda?

Velnias zino. Man mano tinkle apyrimte, kitas gal isvis nepastebes.

Radijos problema yra kombinacija is to, kad labai optimistiskai kabinasi
i 3G tinklus net jei tie anoje vietoje vos bezda. Ir to, kad fallback'as
i 2G vyksta labai letai.
Rezultate pasigauna 3G net ir ten kur kiti telefonai jo isvis jau
"nebemato", atitinkamai greit vel pameta ir tada puse minutes sedi be
tinklo kol vel persijungia i 2G. Po kurio laiko istorija kartojasi.

Kadangi gali buti ne tiek pacio telefono kiek telefono ir tinklo
konfiguravimo tarpusavio saveikos problema, tai xzn kiek tai liecia kitus
tinklus.

Vienaip ar kitaip problema yra radijos firmwariuje, kuri kaip zinia yra
atskiras kompas su savo nuosavu prosu, nuosavu OS ir t.t.

BT problema ta, kad chipsas po kurio laiko (dienu ar savaiciu)
nenaudojimo pasikabina. Pasakai "ijungt", androidas (tiksliau linux
kernelis) nueina zadint ir jam nieko nebesigauna, BT chipsas atsisako
bendraut. Jei reikia BT tada tenka perkrovinet telefona.

Bet sita manau greitai pagydys, nes N4 jau sertifikuotas BT4.0 low power
profiliui, reiskia neuzilgo bus rimtas updeitas kuris tikesimes pafixins
sita problema.

Kaip bus su radija - nezinia. Seip tai nieko naujo, tai daugiau taisykle
nei isimtis, kad tik isejusiu i rinka telefonu radijos daznai mala sh.
Ilgainiui arba sutvarko arba ne.

--
kthxbai.