Tema: Re: gandroido kronikos
Autorius: md
Data: 2013-06-18 06:55:00
2013-06-18 00:24, Dainiushas rašė:
> o kuris ten hardware'as ir draiveriai jame Sony? Kažkaip man atrodo, kad
> aptariamas daiGtas sukliopintas iš standartinių mielkoschemų....

taigi tau buvo sakyta (pazodziui arba tarp eiluciu), kad pirkti galima
tik paties gugliaus "gamini". Saves jie kaip ir netures noro
nuskriausti, todel bent jau bjauriausius bugus pasistengs isgaudyti.
Visais kitais atvejais tiketis ko nors is androido butu naivu - arba
dirbsi beta testuotoju, arba sedesi ant surugusios senos versijos, kaip
as su eictysy(tebunie lengva jam zemele) Legend.