Tema: Re: nervai nebelaiko
Autorius: Doxlas
Data: 2013-03-26 17:42:44
Truputį papildysiu - Xperia U modelyje jau 2.3.7 androide buvo papildomas
energijos taupymas - akumui nusėdus iki 10%, iškirsdavo wifi, data. ICS'e -
atsirado Extended Standy režimas, kai išsijungus ekranui irgi išsikerta wifi
ir data, bet nebeliko automatiško taupymo režimo, akumo įkrovai nukritus iki
10%.