Tema: Re: nervai nebelaiko
Autorius: Doxlas
Data: 2013-03-25 11:39:29
Mane patį užpisa tas nelaikymas. Bet tos pačios nesąmonės buvo ir su 2.3.7,
ir 4.0.4. Analogiška situacija pasitaikydavo ir G1 su kažkuriuo CM, Huawei
U8500 su 2.2 stock ROM, tai neaišku ar čia Sony pridirbo kažką, ar čia
Android "feature".
Pabandysiu dabar pats sukelt tą pagreitintą išsikrovimą, ir
pascreenshotinsiu.