Tema: Re: nervai nebelaiko
Autorius: Doxlas
Data: 2013-03-25 09:08:26
Mano Xperia U irgi tokius bajerius kartais iškrečia. Ir nutinka tai, kai
pakrauni (normaliai, iki 100%) nepilnai nusėdusį akumą (būna likę ~ 15%).
Kažkodėl Android OS sudurniuoja, akumas nusėda per parą. Jei duodi akumui
išsikraut iki telefono išsijungimo, ir tada pakrauni - vėl viskas ok, laiko
iki 4 parų, jei daug nenaudoju. Todėl dabar praktiškai kas antrą krovimą
darau jo po telefono išsijungimo (gerai, kad tai paprastai nutinka
savaitgaly), tai nebesusiduriu su durniavimu.
Operatorius - Bitė, signalas - max, 3G atjungtas (mano namuose vistiek
netraukia).