Tema: Re: Q: blogas lopas Office XP
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-23 17:54:27
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:hoanb5$jdf$1@trimpas.omnitel.net...

> Oi ne, mano „užuominos“ toli gražu nepretendavo į kiek išsamesnę/gilesnę
> problemos priežasčių potekstę. Tiesiog iš karčios ir neretos praktikos,
> kad prieš diegiant reikia skaityti visus nelemtus RTFM ir „kūrybiškai“
> tikrinti visus prerequisite. Pvz., WU primygtinai siūlomas ms access
> 2007 runtime'o SP2 nesugeba „užlipti“ (nors atkakliai ir kietakaktiškai
> bando) ant legacy build'o (anksčiau įdiegto) ir diegimas nulūžta kažkur
> viduryje su kriptografiškai „informatyvia“ klaida; nė mur mur apie
> nesuderinamumą, nebekalbant apie išankstinį patikrinimą. Ir tik kažkur
> [...]

Dėkui už bet kokią pagalbą :-) bent jau išbandžiau visus variantus ir priėmiau sprendimą apie apėjimą. Kolega teisingai sako, kad jei senam produktui atsirado naujesnė versija, tai rekomenduojama naujesnių to seno produkto lopų nebedėti, nes yra rimta rizika, kad M$ "paskatins" naujintis, kad ir ne visai tiesioginiu būdu :-)