Tema: Re: Q: blogas lopas Office XP
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-23 17:39:17
Vasaris rašė:

> Nevisai supratau užuominą :-|. Specialiai šitos versijos nesipučiau
> ir nediegiau. OWC, kaip suprantu, sueina su pačio Office
> instaliavimu. Bet pabandysiu pirma šitą sumest.

Oi ne, mano „užuominos“ toli gražu nepretendavo į kiek išsamesnę/gilesnę
problemos priežasčių potekstę. Tiesiog iš karčios ir neretos praktikos,
kad prieš diegiant reikia skaityti visus nelemtus RTFM ir „kūrybiškai“
tikrinti visus prerequisite. Pvz., WU primygtinai siūlomas ms access
2007 runtime'o SP2 nesugeba „užlipti“ (nors atkakliai ir kietakaktiškai
bando) ant legacy build'o (anksčiau įdiegto) ir diegimas nulūžta kažkur
viduryje su kriptografiškai „informatyvia“ klaida; nė mur mur apie
nesuderinamumą, nebekalbant apie išankstinį patikrinimą. Ir tik kažkur
SP2 aprašyme, tarp eilučių apie problemas, pamatau, kad taip įdiegti
nepavyks -- legacy build'ą išmesk, siųskis visą paketą atskirai, diekis...