Tema: Re: Q: blogas lopas Office XP
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-23 16:34:03
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message news:hoadmh$1tf$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal:
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=982b0359-0a86-4fb2-a7ee-5f3a499515dd&displaylang=en#beforeinstall
> (If you have already downloaded and installed the Office XP Web
> components available prior to August 14, 2001...)

Nevisai supratau užuominą :-|. Specialiai šitos versijos nesipučiau ir nediegiau. OWC, kaip suprantu, sueina su pačio Office instaliavimu. Bet pabandysiu pirma šitą sumest.

Tiesiog buvo plikas Office XP-LT RTM administratyvinis atvaizdas-instaliacijos taškas, kuriam po truputį buvo uždedami SP1, tarpiniai lopai, SP2, tarpiniai lopai, SP3. Kažkur tarpe išėjo WSUS2 ir dėti lopus ant atvaizdo kaipo ir tapo beprasmiška, nes WU-WSUS vis vien viską užlopydavo savo eiga. Dabar tiesiog priseis perinstaliuo eilę kompų, tai būtų optimalu užlopyti pradžioje patį atvaizdą, kad bereikalo neprikurti išinstaliavimo katalogų, užimti HDD vietą ir prifragmentuoti.

> http://support.microsoft.com/kb/947320
> (Prerequisites to install this security update)

Ta prasme čia mano užuomina į SP3? SP3 yra uždėtas ant atvaizdo jau senų seniausiai, vos išėjo. Sudiegus SP3 diegti pwe WU-WSUS tandemą neprašo.

Beje, itin įdomus elgesys, kurio niekaip nesuprantu - buvo padarytas OfficeXP (LT)+SP3 (LT) atvaizdas, diegimui per AD. Viskas viekia, viskas OK. Parsisiųsta ~20 post-SP3 lopų .msp failų forma ir dedama ant to atvaizdo viršaus. Visi ant atvaizdo susideda alei vieno, apar kelių, kurie akivaizdžiai netinko, nes skirti danų žodynams ir pan. Tada bandoma tą paketą perdiegti tiek senam nurodant "Redeploy", tiek ir sukuriant naują įrašą diegimui, kuris diegia ant viršaus, prieš tai arba išmesdamas seną, arba diegdamas ant viršaus.

Visais variantas kažkodėl Windows Updates parsipučia visus alei vieno tuos pačius post-SP3 lopus ir sudiegia. WTF? Dar gerai, kad SP1-2-3 nesipučia. Nesupratau elgesio visai :-|