Tema: Re: Pragmos PA4 perkelimas i kita kompa
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-17 18:15:00
Levas rašė:

> Jokiu klaidos pranesimu nera, paprasciausiai access 2007 ar koks ten
> free yra paranojiskai tikrinasi kad softa neturi "signature" ir yra
> "potentialy harmfull" :)

Tą turbūt įmanoma išjungti.

> Toje jus duotoje nuorodoje yra service pakas, jis be originalaus
> installo neveiks. (Cia speju, nes tingiu tikrinti).

O veltui...
Kita vertus, gali ir nemaloniai ragus apsilaužyti, jei ta pragma
pasimaus ant to, kas sql 2008 neveikia taip, kaip veikė sql 2000 (ar
tikrinai, kad nenaudojamos jokios sp, trigeriai, nes aš lietuviškų
kontorų gebėjimu rašyti compatible soft'ą taip stipriai
nepasitikėčiau...); čia tuo atveju, jei pragma pritaikyta veikti,
išbandyta tik su sql 2000.