Tema: Re: Pragmos PA4 perkelimas i kita kompa
Autorius: Levas
Data: 2010-01-17 15:15:07
Jokiu klaidos pranesimu nera, paprasciausiai access 2007 ar koks ten free yra paranojiskai tikrinasi kad softa neturi "signature" ir yra "potentialy harmfull" :)

Pragma4.0 personalo valdymas perkelimo procedura (kopijuoti i pragmos gamintoju puslapius draudziama):

1. Ant seno kompo pasileidziam SQL serverio valdyma (arba originalu softa arba Lietuviska frontenda).
2. Pasidaro duombazes backupa (Prdata40.bak).
3. Nusikopijuojam pragmos "softa" is program files/pragma 40 ir (optional) paleidimo shortkutus.
4. naujam kompe is MS puslapiu nuskraunam MS SQL Server 2008 Express edition (free) ir valdymo softa (GUI) - keli simtai megu.
5. Sukriam duombaze tuscia. importuojam i SQL serveri backupa. Sukuriam userius, jei reikia.
6. nusikraunam is MS puslapiu MS Access 2007 runtime. Instaliuojam.
7. Irasom pragmos "softa" i program files. Paleidimo shortkutus modifikuojam (ten biski keiciasi kelias iki access.exe). Beja Lietuviskas duombazes valdymas neveikia, nes dar neradau koki papildoma OCX jie panaudojo, o gal naudojo kazkoki nebepalaikoma finta. Normaliam darbui tai neitakoja.
8. Nusikraunam sentinel dongle softa (nepamenu gamintojo pavadinimo- is gamintojo puslapiu). Instaliuojam, ismeigiam apsaugini dongle.
9. Paleidziam pragmos "softa", ivedam SQL severio kompo adresa/pavafinima (Kompas/SQLEXPRESS). Userio varda ir pass (arba windows autentifikacija).
10. Patvirtinam windozei, kad tikrai norim paleisti "potentialy harmfull" softa is savo disko ir dirbam.

Linkejimai arogantiskam berniukui ir Pragmos atstovybes, kuris i mano prasyma pasake "ka cia as desimt valandu aiskinsiu kaip taip padaryti". Toki poziuri i esamus ir galbut busimus varotojus nereikejo rodyti.

Toje jus duotoje nuorodoje yra service pakas, jis be originalaus installo neveiks. (Cia speju, nes tingiu tikrinti).
--
Bye, Levas