Tema: Re: Pragmos PA4 perkelimas i kita kompa
Autorius: Levas
Data: 2010-01-14 23:12:07
biski susinervinau ir paleidau ant naujausio nemokamo softo is MS. Ty. kazkoks MS SQL server2008 express edition ir Access 2007 runtime.
Dabar reikia tik autorizacijos raktus pakeisti is LPT i USB, nes LPT porto nera pas nauja kompa.
Liko dar beda, MS produkcija labai itariai ziuri i pragmos programa ir paleidziant klausineja, ar as esu tikras, kad sita itartina softa noriu paleisti? :) Neradau kur nuimti.

--
Bye, Levas