Tema: Re: office.microsoft.com
Autorius: KEdas
Data: 2014-12-21 21:57:16
Tu tikrai manai, kad aš privalau ir M$ besikeičiančias licenzijas
ganyti, ir dar už dyka jų beta testuotoju dirbti? Gal pakaks, kad tave
informavau apie problemą.
Būtų koks GPL projektas – gal ir nepasivarginčiau paieškoti kaip
ištaisyti klaidą. O čia juk vyrai milijardus varto, bet su manimi
dalintis nežada, tad kodėl turėčiau vargti?

O ką aš galėjau primalti? Registravausi sau įprasta naršykle ir tiek.
Norint atkartoti seką, tereikia kaip naujam vartotojui pabandyti
užsiregistruoti ir aktyvuoti savo paskyrą.
Beje, šiandien, panašu, visi redirektai jau eina per
https://stores.office.com. Matyt ne man vienam taip nepasisekė su
naršykle ir jos nustatymais :)